Search This Blog

Sunday, January 22, 2017

Putin's Network

CBS reports:
RT is a Russian news network. Its programming is available in 100 countries and six languages, all paid for by the Kremlin.
 CBS News correspondent Elizabeth Palmer visited RT’s Moscow studio Thursday, where the main story was the network’s Facebook page being blocked.
But RT was already in the news.
The U.S. intelligence report on Russian hacking called RT part of “a Kremlin-directed campaign to undermine faith in the US Government and fuel political protest.
Editor-in-chief Margarita Simonyan dismissed the report and doubled down on her criticism of America.

“In your own words: ‘The U.S. lacks democracy and has no right to teach the world.’ What was that all about?” Palmer asked.

“The U.S. has made a lot of mistakes all over the world… look at Iraq,” Simonyan said. “The country that makes such mistakes do not have the moral right to teach the world.”